7 Şubat 2012 Salı

Winterfest ! :)


Ben renk renk kazakları,atkıları,eldivenleri,şapkaları çok sevdiğim için kış aylarını severim.Kış aylarında koyu renkler giyilir mantığı çoook gerilerde kaldı.Kıyafetlerimize küçük detaylarla renk katmak mümkün.Ben bu kış en beğendiğim kombinleri sizlerle paylaşıyorum.İçimizi ısıtan renkleri kış aylarında ihmal etmeyelim.Simsiyah giysek bile takacağımız canlı renkte bir snood veya elimizdeki clutch renkli kişiliğimizi dışarı vurmamıza yardımcı olacaktır.İşte benim beğendiklerim:)



Rengarenk skinny jeanlerimizi her mevsim rahatlıkla kullanabiliriz.

                         
                                   
  
Beyaz ve kırmızı.Çok şık kesinlikle.

Klasik bir tarz,klasik renkler ama kırmızı spor ayakkabılar tüm havayı değiştirmiş.


Eğer kıyafetinizde tamamen düz renk tercih ederseniz snood renkli olmalı.

o
Renk renk şapkalar kış aylarında çok şık duruyor.

Dolabımızda renk renk kazaklar olmassa olmaz.

 Atkının desenini ve ugglarını  çok sevdim.

BAYILDIM:)

Ayakkabı farklı olmalı ama hırka güzel olduğu için paylaşıyorum.

Kış aylarında topukludan vazgecemiyorsanız topuklu botlarınızı bu şekilde
giymeniz oldukça şık duracaktır.



Renkli elbiseler,opak çoraplar.


Renkli trençkotlar  kesinlikle tercih edilmeli.

Ve içimizi ısıtan rengarenk kazaklar!


2 yorum:

Adsız dedi ki...

Dördüncü görseldeki kombine bayıldım özelliklede jeffrey campbell booties bi harika!

elcincomert dedi ki...

Bencedeee ben hepsine bayıldım:)