25 Ocak 2012 Çarşamba

O SES TÜRKİYE !



BACKSTAGE:)
DÜNYA TATLISI BERNA:)


                                                                        PROVA GÜNÜ


BUSE İLE HAVAALANINDA İSTANBUL'DAN AYRILIŞ:)
SHOW TV AYAZAĞA STÜDYOLARI
                       



O Ses Türkiye yayınlandığı günden beri reyting rekorları kırmakta.O Ses Türkiye yarışmasında aradığını bulamamış biri olarak hala severek izliyorum:)Bence bugüne kadar yapılmış en iyi ses yarışması.Tabiki ilk popstarın yeri hepimiz için ayrıdır.Abidin,Bayhan,Firdevs:)Her zaman ilkler daha özeldir.Gelelim konumuza ben sizlerle yarışmada yaşadıklarımı paylaşmak istiyorum.Öncelikle yaz aylarında uzun soluklu bir öneleme dönemi oldu.Öncelikle internet üzerinden ses kaydımı yollayarak yarışmaya başvurdum ve elemelere davet edildim.Fakat Ankara'da olmadığım için elemeye giremedim.Daha doğrusu yarışma okulumu etkiler düşüncesiyle gidip gitmemekte tereddüt ettim ama işte o iç ses varya beni kaç kere yolumdan döndürdü:)Elemeler Ankara'ya kadar geldi ben yine gitmedim.2. kez Ankara'da eleme olduğunda yine gitmeyecktim.Ama alışverişe giderken bir anda kendimi elemelerde buldum:)Hazırlıksız,şarkı çalışmadan girdim.5 gün sonra İstanbul'dan telefon geldi.Tarık Sezer'in sesimi beğendiğini,görüşmek için ertesi gün İstanbul'da olmam gerektiği söylendi.Yola çıkmadan önce canım arkadaşım Bade DERİNÖZ ile görüştüm.Bade o sırada 1. elemeleri geçmişti.Nasıl geliştiğini bana anlattı.Ertesi sabah ailece çıktık yola.Acun Medya'ya girdiğimizde mükemmel bir ilgi ile karşılaştık.Çok şirin bir villada yarışma detaylarını öğrendikten sonra Tarık Sezer'in Ulus'ta ki ofisine doğru yol aldık.Şarkımızı seçtik.O sırada sanırım hayatımda görebileceğim en tatlı insanla Sinem YALÇINKAYA ile tanıştım.Kendisini zaten Kenan Doğulu'nun back vokali ve Beyaz Showun solisti olarak tanıyordum.Sözleşmeyi de imzaladıktan sonra Ankara'ya döndük.4 gün sonra jüri karşısına çıkmak için 3 günlüğüne İstanbul'a gittiğimde hayatımın en güzel günlerini geçireceğimden habersizdim tabi ama sonuç olarak kalbimin sesini dinlemiştim ve en güzeli de buydu.Provalar için Show Tv Ayazağa Stüdyolarına gittiğimizde kesinlikle böyle bir yerde çalışmalıyım dedim.Diğer yarışmacı arkdaşlarımızla beraber provamızı yaptık,iyice kaynaştık ve serviste kahkahalar eşliğinde otelimize döndük.Provalar da İbrahim Şevki ve Nursena Öktem'in sesini çok beğenmiştik.Nursena haksız yere elendi,İbrahim hala devam ediyor.1 günlük boşluğumda İstanbul'u bir kez daha doya doya gezme imkanım oldu ama heyecanda artıyordu tabi.Çekim günü atmosfer harikaydı.Acun Medya ailesi kesinlikle çok renkli ve güvenilir.Çok özel bir ilgi gösteriyorlar.Özellikle ekibin en renkli isimleri Berna Tan ve Taçmin Tümer'di.İkisini de çok sevdim.Ama Yalçın gerçekten beni en çok motive eden kişiydi.O olmasa,herşeyi anlatip ilgilenmese sözleşmeyi imzalamadan dönecektim Ankara'ya.Şimdi Yalçin Dilay ile beraber sari oda da sunuculuk yapmaya başladi.Gelelim yarışma gününe.Eleme başlayana kadar o kadar çok çekim yapıldı ki televizyonda gösterilenler yarısından az kısmı.Hülya AVŞAR kesinlikle çok güzel bir kadın.Murat BOZ'a lafımız zaten yok:)Sahne arkasında sıramı beklerken İrem Derici yarışıyordu.O da hala yarışmaya devam ediyor ve çok başarılı.Ben çıktığım da heyecanlıydım ama heyecanımı kontrol edebildiğimi düşünüyorum.Hülya Avşar beni acemi bulduğunu söyledi ama profesyonel olsaydım zaten orada olmazdım:)Seçilmedim ama orada olmak harikaydı.Mustafa SANDAL'ın ne kadar kibar ve profesyonel bir jüri olduğunu görme şansım oldu.Hadise'de kesinlikle çok duygusal ve çok tatlı.Sonlara kalmamız biraz şanssızlık oldu ve 20 kişilik ekipten sadece 4 kişi seçildi.En çok Buse Fulya Yılmaz'a sevinmiştik.Eğitim almayı ihmal ettiğim için kızdım kendime ama eğer sesiniz güzelse ve güvenebileceğiniz bir yarışma istiyorsanız O Ses Türkiye diyorum.İnşallah hakeden kazanır.Benim favorilerim Bihter ERKMEN ve Melis KAR.


Performansımı izlemek için tıklayabilirsiniz...


Ve diğer şarkılarım..









5 yorum:

TURGAY YAKUT dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
elcincomert dedi ki...

Çok Teşekkür ederim hocam yalnız Gülçin yazmışsınız yanlışlıkla:)Ablamda yanımdaydı gerçi ama onuda görmüşsünüzdür.Beğenmiş olmanıza çok sevindim.Güzel yorumunuz için teşekkür ediyorum.

TURGAY YAKUT dedi ki...

Yarışmanın tek bir bölümünü izledim... genelde TV izlemem ama o gün bir arkadaşımın evinde idim ve herkes ilgi ile izliyordu... ehh bende tabi ortama uydum. eğlenceli bir yarışmaydı... Ekranda Elçin'i görünce çok şaşırdım evdekilere aaaaaaaa bu bizim Elçin öğrencimdi yahuu demekten kendimi alamadım. heyecanı her halinden belli oluyordu. elbette parçada zordu bana kalırsa güzelde yorumlamıştı. Tabi elenmesine üzüldük ama olsun orada olmak ve o cesareti göstermek bile güzel... Yeni çalışmalarında başarılar dilerim..

TURGAY YAKUT dedi ki...

Düzeltelim o zaman hatamızı, Affola ayrıca :)

elcincomert dedi ki...

ESTAGFURULLAH HOCAM:)TEKRAR TEŞEKKÜRLER