25 Ocak 2012 Çarşamba

Sephora'nın Rengarenk Ürünleri




Ananaslı yağ.Rengi bile almaya yeter:)

Benim küvetim:)



Sephora'nın bakım ürünlerine bayılıyorum.%70e varan indirimi kaçırmayın.50 tl ve üzeri banyo alışverişinizde bu minik küvet hediye ediliyor.Ben bayıldım ve hemen aldığım jelleri içine koyarak banyoma yerleştirdim.Ayrıca kasaya gittiğinizde kalp şeklinde ki vücut yağlarından almayı unutmayın sadece 1TL.Her rengi başka bir koku.Çikolata,ananas ve hindistan cevizli olanlar mükemmel.Kokusu gün boyu elinizden bile gitmiyor.Ben indirimde dus kremi ve arındırıcı jelleri 5er TL den aldım.Ayrıca rengarenk ojeler 3 TL ye düşmüş.Neon renklerin ağırlıkta olduğu ojelerden bende bir sürü aldım.Bu kadar ucuza bulmak imkansız acele edin ve kaçırmayın.Ben küvetimi çok sevdim hemen gidip alın.Ayrıca Sephora White kart sahibi olabilir,4. alışverişten sonra Black karta geçerek her alışverişte %10 indirim hakkına sahip olabilirsiniz.

1 yorum:

giz dedi ki...

Jelleri bende kullandim gercekten superler ve inanilmaz guzel kokuyorlar. Ozellikle kuvete bayillldiiimmm =)