3 Şubat 2012 Cuma

Mezuniyet Gecesi :)



      
Mezuniyet Balosu yaklaştıkça heyecan ve telaş artıyor tabi.Mezuniyet gecesi ile ilgili yazı yazmam için gelen mailler sonucu bende sizinle önerilerimi paylaşmak istedim.Ben bu heyecanı seneye yaşayacağım ama şimdiden şık bir kıyafet gördüğümde "Bu sene mezun olsam bunu giyerdim" diyorum.O kadar senemizi vizeler,finaller ile geçirdikten sonra mezuniyet gecesinde üniversite yıllarımızı beraber geçirdiğimiz arkadaşlarımızla doyasıya eğlenmeyi hakettiğimizi düşünüyorum.Bu nedenle mezuniyet gecesine katılmayanları hiç anlayamıyorum.Bu özel geceye dikkatli hazırlanmalıyuz.Seneler sonra baktığımızda "Ben ne giymişim böyle?" demek istemeyiz.O nedenle fiziğimize,tarzımıza ve beğenimize uygun bir kıyafet seçimi yapmalıyız.Kıyafetin yanı sıra en önemlisi saç diye düşünüyorum.Kesinlikle abartılı buklelerden,kıyafetimizle alakasız saç modellerinden uzak durmalıyız.Makyajımızın çabuk uçmayacak ürünlerle yapılmasına özen göstermeliyiz.Profesyonel bir makyaj yaptırabilirsiniz o geceye özel olarak.Ama bence ne kadar özel bir gece de olsa yaşımıza uygun davranmalıyız.Hayalimizde ki kıyafeti bazen bulmak çok zor oluyor.Burada devreye tasarımcılar giriyor.İstediğimiz kıyafeti diktirmek mantıklı bir çözüm olabilir.Ama ben bunu tercih etmezdim sanırım.Zor beğenen bir insan olmadığım ve daha çok hem sade hem de şık kıyafetleri sevdiğim için kendi zevkime uygun bir elbise bulmam zor olmaz diye düşünüyorum.O gece baştan aşağı uyumumuza dikkat etmeliyiz.Takılarımız,çantamız hepsi çok önemli.Şimdi sizlerle önerilerimi paylaşacağım.Umarım fikirlerinizi netleştirmenize yardımcı olabilirim.Şimdiden iyi eğlenceler!






Düz siyah bir elbise seçerseniz metalik renklerde ki ojeler tercih edebilirsiniz.















Uzun elbise tercih edecekseniz,elbise boyunuz mutlaka topuklunuzu kapatacak şekilde olsun.

Payetli clutch tercih edecekseniz ZARA,ACCESORIZE,FOREVER NEW mağazalarında bulabilirsiniz.


Evet siyah mükemmel bir renktir ama bazen sınırların dışına çıkmak güzel olabilir.

Kesinlikle tepeden topuz yaptırmayın!Olabildiğince sade ve  alttan bir topuz tercih etmelisiniz.

Saçlarınız ne kadar doğal olursa sizi o kadar güzel ve şık gösterir.
Abartılı bir saç modeli kıyafetinizin tüm ihtişamını alıp götürebilir.
Doğallıktan kastım kesinlikle bakımsız duran saçlar değil tabi ki.
Ve mezuniyete özel cupcakeler:)


Hiç yorum yok: