9 Şubat 2012 Perşembe

Bu Yüzükler Bambaşka!

Her girdiğim bujiteride çok farklı yüzükler görmeye başladım.En güzel ve en çok tercih edilen yüzük modellerini sizinle paylaşıyorum.Özellikle kahveli,pastalı olanlar mükemmel!Eğer bulan olursa kaçırmasın hatta bana da haber versin:)


















                         



Bunlarda benim en çok taktığım yüzüklerim.
Accesorize,H&M ve Tunalı'da ki bujiterilerden aldıklarım.Biride babamın hediyesi:)
Favorilerim:Pembe kalp ve Love yazan yüzüklerim(Accesorize)

Paylaştığım modellerden en çok hangisini beğendiniz?
Yorumlarınızı bekliyorum:)

4 yorum:

Adsız dedi ki...

yüzük tercihlerin süpermiş ...

elcincomert dedi ki...

Çok teşekkürler!

kumral dedi ki...

Ben en cok love yazan yuzukleri begendim

http://kozmoguzellik.blogspot.com

wimparella dedi ki...

şu bıyıklıyı gördüm ama almadım çok rahatsız takılınca ya :D