1 Şubat 2012 Çarşamba

DİLAN ELÇİ !




Dilan ELÇİ O Ses Türkiye'den erken ve haksız yere elenenlerden biriydi.İlk elemeye "Ya Sonra" adlı parçayla katılmıştı.Murat BOZ ve Hülya AVŞAR sesini beğenerek dönmüşlerdi.İlk düelloda malesef elendi.Kesinlikle devam etmesi gereken isim Dilan'dı.Yaptığım ankette Dilan'a da ciddi bir oy gelince röportaj yapmak şart oldu:)Bizde Dilan'la buluştuk.Güzel bir röportaj yaptık ve çok keyifli bir gün geçirdik.Kesinlikle çok cana yakın ve müziğe aşık bir insan:)Yarışma ve müzik üzerine bol bol sohbet ettik.Röportaj sayesinde çok güzel bir arkadaş daha kazandım:)Bende yarışmaya katıldığım için konuşacak o kadar şey vardı ki.Kesinlikle çok eğlendik.Ben Dilan'ı çok sevdim.Sesini zaten çok beğeniyorum.Bence Ankara'da yaşayan herkes mutlaka Dilan'ı canlı canlı dinlemeli.İşte Dilan ve O Ses Türkiye:)

*Bize biraz kendinden bahseder misin?

4 Nisan 1989 Ankara doğumluyum.Liseyi bitirdikten sonra konservatuvar sınavlarına hazırlanmaya başladım.

*Müzikle ne zamandan beri ilgileniyorsun?

İlk eğitimimi ortaokul yıllarında aldım.Tam olarak geçen sene müziğe yoğunlaştım.Şuanda Opera'da şan eğitimi alıyorum.

*Yarışma hikayen nasıl başladı?

En yakın arkadaşlarımdan birinin teşviki üzerine internet üzerinden ses kaydımı yolladım.Sonra elemelere davet edildim.


*Jüri elemelerinde neden Hülya Avşar'ı seçtin?

Kararımı verirken jürinin sesine değil duruşuna baktım.Jüriler içinde en söz sahibi olan kişinin Hülya AVŞAR olduğunu ve bana destek olacağını düşündüm.

*Hülya Avşar ile iletişiminiz nasıldı?

Bana karşı çok sıcaktı.Ama daha çok vokal koçumuzla vakit geçirdik,bizi o çalıştırdı.

*Hülya Avşar hakkında ki düşüncelerin neler?

Kesinlikle çok hoş bir kadın.Hiç oje sürmüyor.Bu beni çok şaşırttı:)

*Yarışma sana neler kattı?

Yarışma bana müzikal anlamda bir şey katmadı.Zaten o kadar uzun süre yarışmada kalma şansım olmadı.

*Yarışmayla ilgili iyi ki veya keşke dediğin neler var?

İyi ki Tarık Sezer'i tanıdım.Çok iyi bir insan ve çok iyi bir müzisyen.Onu tanıdığım için çok mutluyum.

*Elendiğinde ne hissettin?

Tabi ki çok üzüldüm.Hatta şok oldum dersem daha doğru olur.Ama elendiğim gün tüm yarışmacılar gece eğlenmeye gittik ve çok eğlendik.Üzülmeye fırsatım olmadı.

*Yarışmada favorin kim?

İrem DERİCİ.

*Elenmesine üzüldüğün kişiler oldu mu?

Nursena ÖKTEM kesinlikle haksız yere elendi.Elenmemesi gereken bir sesti.

*Müzik senin için ne ifade ediyor?

O Ses Türkiye sayesinde bu işi gerçekten yapmak istediğimi anladım.Tek amacım müzik.Ankara'nın müzikal anlamda deneyim sağlayabilmek için çok iyi bir yer olduğunu düşünüyorum.Müzik anlamında yapabileceğim herşeyi yapmak istiyorum.

*Şuanda sahne aldığın bir yer var mı?

Ankara Modern Orkestra'sının solistliğini yapıyorum.Ayrıca Suat ERDİL ile MEYHANE de sahne almaya başladım.Herkesi beklerim:)

*Yarışma ile ilgili belirtmek istediğin bir şey var mı?

Bence ortada bir yarışma varsa elemelerde bir ölçüt olmalı.Sese,sahne duruşuna hepsine belli puanlar verilerek eleme yapılmalı.Sadece o an ki hissettiğin duygu ile eleme yapmak haksızlık.

*Son olarak ne söylemek istersin?

Acun Medya ailesine çok teşekkür ediyorum.Her türlü zaman sıkışıklığına,strese rağmen her zaman çok güleryüzlülerdi.Onlarla geçirdiğim zamanlar için çok mutluyum.Ayrıca ankette bana oy verenlere çok teşekkür ediyorum.




Dilan & Elçin

Bu güzel röportaj için Dilancığıma sonsuz teşekkürler:)


Hiç yorum yok: