27 Şubat 2012 Pazartesi

Özge'nin ellerinden:)






Kış aylarında soğuklardan korunmak isteriz.Ama dış görünümümüzden asla vazgeçmeyiz.Fotoğrafta yer alan model hem kulaklarımızın üşümesine engel oluyor hem de tarzımızı yansıtıyor.Benim becerikli arkadaşım Özge bana aynısından ördü.Bende bu örgünün nasıl yapıldığını sizlerle paylaşmak istiyorum.Hem kısa zaman alıyor hem de istediğiniz şekilde tasarlayıp istediğiniz renkte örebiliyorsunuz.Yani mağazalarda ki modellerle sınırlı kalmak zorunda değilsiniz.

Selanik örgü ile başlıyoruz.2 ayrı parça şeklinde örülüyor.Orta parça için 10 ilmek başlanarak yaklaşık 8-10 cm kadar örülüyor.Asıl parça için 20 ilmek örülerek yaklaşık 15-20 cm kadar örüyoruz.Ördüğümüz parçayı başımızda deneyerek istediğimiz ölçüde kesip,kesilen uçları dikiyoruz.Bu parçanın dikilen yerine dikiş içeride kalacak şekilde orta parçayı sarıp dikiyoruz.Fotoğraflarda yardımcı olur umarım.



Orta parça.
Asıl parça.



Ve Özge'nin bana hediyesi:) Ben çok beğendim ve severek  kullanıyorum.
Teşekkürler ÖZGE PARER :)

1 yorum:

Adsız dedi ki...

gayet güzel gözüküyor.Teşekkürler deneyelim bakalım...