26 Ocak 2012 Perşembe

AYDA MOSHARRAF RÖPORTAJI:)


O Ses Türkiye yarışmasında kuşkusuz en başarılı yarışmacılardan biri Ayda'ydı.Biz finale kadar kalır diye düşünürken Ayda haksız yere elendi.
İlk elemeye "SHE WILL BE LOVED" adlı parça ile katılarak 3 jüri üyesini döndürmeyi başardı.
Ayda ile bir gün arayla juri karşısına çıktık ve provalarda beraberdik,dinler dinlemez sesine hayran kalmıştık.Düellolarda Barış EKMEN ile birlikte "I FEEL GOOD" adlı şarkıyı söyledi ve mükemmel bir performans sergiledi ama beklenmedik bir şekilde elendi.Fakat bu onun başarılı olduğu ve sevildiği gerçeğini değiştirmiyor.Nitekim yaptığım ankette en çok röportaj yapılması istenen yarışmacı AYDA MOSHARRAF oldu.Bende sizlerin isteği üzerine AYDA ile çok keyfili bir röportaj yaptım.O Ses Türkiye'den öncesini ve sonrasını öğrendim.Kesinlikle çok cana yakın bir insan!Ben çok sevdim.İkimizde 8 ocakta doğmuşuz röportaj sayesinde bu ortak yanımızı da öğrenmiş oldum:)
Ayda'yı dinlemeye devam edin çünkü onu müzik alanında görmeye devam edeceğiz.

*Öncelikle bize kendinden bahsedebilir misin?

8 Ocak 1990 İSVEÇ doğumluyum.2008 yılından beri İngiltere'de yaşıyorum.Psikoloji okuyorum.

*Müziğe olan ilgin ne zaman başladı?

Müzikle çok küçük yaşlardan itibaren ilgilenmeye başladım.Küçüklük videolarımın hepsinde şarkı söylüyorum:)Ama tam olarak 16 yaşımdan beri müzikle iç içeyim.

*O Ses Türkiye programına katılmaya nasıl karar verdin?

Yazın Türkiye'de iken O Ses Türkiye'nin reklamlarını gördüm.Bu yarışmanın Hollanda da yapıldığını biliyordum zaten izlemiştim.Pop İdol'den farklılıkları vardı ve ilgimi çekti.Yazlığımızda ki internet cafeye gidip başvurumu yaptım:)

*Jüri elemesinde başarılı oldun,3 jüri  üyesi seni takımında istedi.Sen neden Hülya Avşar'ı seçtin?
Açıkçası neden seçtim ben de bilmiyorum.Tanımıyordum ki kendisini.

*Düellolara hazırlık süreciniz nasıl geçti?
Provalarda ses koçumuz ile çalıştık.Antrenman yapacak yer olmadığı için kaldığımız otelde çalışıyordum ama o da zor oluyordu çünkü şarkıyı bağırarak söylemem gerektiği için yan odalardan şikayet geliyordu.

*Hülya Avşar nasıl bir koçtu?Ondan neler öğrendin?

Bir şey öğretmedi ki :))

*Elenmene herkes çok şaşırdı.Sen ne hissetin o an?

Ben de çok şaşırdım.İki gün şok içindeydim.Otelde oturup düşündüm ama elendiğime inanamadım.İngiltereye dönene kadarda hala elendiğime inanamıyordum.

*Elendikten sonra "Yok Böyle Dans" yarışmasının orkestrasında şarkı söyledin.Bu nasıl gelişti?
İngiltere'ye geri döndükten sonra Acun Abi beni aradı ve Yok Böyle Dans orkestrasına solist olarak çağırdı.3 hafta söyledikten sonra orkestra iptal olunca bende İngiltere'ye geri döndüm.

*Yarışmadan sonra aldığın teklifler oldu mu?

Birkaç proje var şuan.Bilmiyorum ne olacak.Ama benim en çok istediğim şey Türkiye'ye geri dönmek.İngiltere'ye döndüğümden beri en çok istediğim şey bu!Çok özledim oraları.

*Son olarak şuan neler yapıyorsun?Müzik alanında hedefin nedir?
Ben şuan sadece video yapıp müziğimi ve bestelerimi paylaşıyorum.Yakında türkçe şarkılar da söylemeye başlayacağım.Beni takip etmeye devam edin.Yolumun daha en başındayım.







AYDA'YI TAKİP ETMEK İÇİN;

http://www.facebook.com/AydaOfficial

6 yorum:

Adsız dedi ki...

Ulan ''bişey öğretmedi ki'' ne demek be.. !!? Avrupa'da yetişmek insanı böyle yapar.

esra guner dedi ki...

walla helal diorumm aydaaaacimm, dogrulari soylemek en iyisii, ! kendisi bisey bilmioyki sana bisey ogretsin hahahahah valla guldum okurken cok dogru :) merak etme, sen dunya capinda unlu olcan, sirf turkiye de degil :) xoxox

Adsız dedi ki...

Hayatimda tanidigim en kufurbaz bayan , Sessiz sakin goruntusunun aksine agzi cok bozuk

yek dedi ki...

Hülya avşar gibi tek yeteneği gençken güzel olan birini -ki şimdi tırt - ne diye ses yarışmasına juri gibi bir şey yaparlar anlamadım. Ayda'da tanısaydı seçmezdi onu herhalde :)) tahamül edemiyorum böyle yeteneksiz insanların bu denli konforlu bir yaşam sürmesine.. Neyse...

Adsız dedi ki...

Vallahi helal olsun kıza iyi söylüyor. ikinci yarışmada çok daha başarılı. Demek ki iyi koç ile daha da ilerletmiş kendisini. Ama şımarmamalı valla o sektör yutar adamı

Adsız dedi ki...

Dogruyu soylemis Ayda.. haksiz yere elendi Bencede. Simdi murat bozu secerek Iyi bir secim yapti basarilarinin devamini diliyorum sesine saglik Bu arada diamonds sarkisini da super yorumlamissin. Tebrikler
:):)