28 Ocak 2012 Cumartesi

PAUL FRANK!




Paul Frank oldukça güzel ve eğlenceli tasarımları olan bir marka.1995 yılında bir grup arkadaşın kendi arkadaşlarına hediye etmek için cüzdan.çanta gibi aksesuarları yapmaları ile başlamış ve zamanla uluslararası bir marka haline dönüşmüş.Türkiye'de İstanbul Kanyon AVM'de bir pop-up mağazası var.Ama bazı ürünleri değişik markaların bünyesinde satılıyor.Ben i-phone,ipad kılıflarına Ankara Karum AVM'de denk geldim ve çok beğendim:)Dünya çapında 248 konsept mağazası bulunmaktadır.İnternet üzerinden ürünleri satın almanız da mümkün.Türkiye'de 3 yıl içinde 20 mağaza açma hedefleri varmış.Ünlülerinde sıkça tercih ettiği markanın kıyafetlerini en son Nurgül Yeşilçay'ın üzerinde gördüm.Çokta yakışmıştı.Tüm ürünler birbirinden güzel:)


Her renk i-phone kabı var.Hepside çok güzel.


Ipad kılıfı.


Benim favorim:)



Paul Frank gözlük modelleri.
                                               

Renkleri çok sevdim.




Bisiklet sürmek için malesef alanlarımız yeterli değil.Yurtdışında yaşasam mutlaka bu bisikleti alırdım:)


Paul Frank bebek tulumu kesinlikle çok şirin.

Ev terliği.


Paul Frank flip floplar.

Bu lipstickler çook güzel!



Hiç yorum yok: