27 Ocak 2012 Cuma

Mickey's World :)


Mickey ve Minnie Mouse ikilisi tüm şirinliğiyle moda dahil tüm alanlar da etkisini arttırmaya başladı.Gerçekten o kadar güzel tasarımlar var ki hayran kaldım.Özellikle Mickey'li tatlılar dayanılacak gibi değil:)
Bence bu dünyayı keşfedip kendimize şirin mi şirin Mickey'li kazaklar,yüzükler ve kupalardan almalıyız.Ben arkadaşım Selen'in hediye ettiği Mickey&Minnie desenli i-phone kabını severek kullanıyorum:)


Mickey'i sadece kızlar tercih eder sanıyorsanız yanılıyorsunuz:)




Renkli kişiliklerin bayılacağı bir spor ayakkabı!

                                     


Böyle güzel donut görmedim :)
  


Pembeyle birleşince daha bir güzel olmuş sanki:)


Mickey'li Toms!Bayıldım.
                                      


  


Bu yüzüklerden istiyorum!

Mickey'nin dünyasında sınır yok:)



Ladureé macaronları mükemmeldir.Bebekte şube açtılar ve gittim bir sürü macaron aldım ama bunları nasıl görmedim bilmiyorum:(
                                             


6 yorum:

coco-jelly dedi ki...

Bende bayılırım bende;)bekleriz
http://coco-jelly.blogspot.com/

elcincomert dedi ki...

Sevindim:)hemen üye oluyorum,bende yeni açtım blogumu destek verilmesini sağlarsanız sevinirim:)

giz dedi ki...

Pembe kuplara bayildiimmmmm =)

Adsız dedi ki...

Elçincim benim dışımda blog yazan bir arkadaşımın olmasına sevindim :D Banada beklerim blogunuda duyurucam en kısa zamanda ;)Unutmadan en sevdiğim karakteri yazmışsın Tüm paylaşımlara bayıldım macaronlarıda hemen keşfetmem gerek ama sanırım paristeki laduree de vardır o :( http://pembekanatlar.blogspot.com
Bu arada ben liseden nihan :D

elcincomert dedi ki...

nihancımm yeni gördüm yorumunu:)evet ben bebekte ki ladurree ye gittiğimde mickeyli macaron yoktu.Hemen inceliyorum bende blogunu canım öpüyorum

Curl dedi ki...

o yüzükleri bulamaz mıyım ? çok tatlılar çok çok