28 Ocak 2012 Cumartesi

VE ERMAN TAYLAN BAYKAL:)



"O Ses Türkiye Yarışmacılarından Kimle Röportaj Yapmamı İstersiniz?" anketimin 1.si ERMAN TAYLAN BAYKAL oldu.Bende hemen kendisiyle konuşup röportaj yapmak istediğimi bildirdim ve çok keyifli bir röportaj yaptık:) Erman yarışmadan geçen hafta elendi.Gerçekten en başarılı yarışmacılardan biriydi.Kısa sürede bir çok kişinin sevgisini kazandı.Sesi kadar mütevazı tavırları da takdir topladı.Düellolarda da,bireysel performanslarında da büyük başarı gösterdi.Yarışmada ilk seslendirdiği şarkı Emre ALTUĞ'un YANİ şarkısıydı.Erman'ın kesinlikle çok dinlendirici bir sesi var.Anketi duydukları andan itibaren kendisine oy veren herkese teşekkür ederiz.İşte Erman Taylan Baykal:)

*Biz seni O Ses Türkiye ile tanıdık ve bundan dolayı çok mutluyuz.Peki yarışmadan önce neler yapıyordun?

Yarışmadan önce de müzikle ilgileniyordum.Güzel Sanatlar Lisesi mezunuyum.Şuan Ege Üniversitesi Türk Müziği Konservatuvarı'nda okumaya devam ediyorum.

*O Ses Türkiye'ye katılmaya nasıl karar verdin?

Arkadaşlarımın önerisi ile katıldım.

*Kaç senedir müzikle uğraşıyorsun?

Küçüklüğümden beri müzikle iç içeyim ama tam olarak Güzel Sanatlar Lisesini kazandıktan sonra müzik hayatıma girdi.

*4 jüri üyesinin de döndüğü ilk yarışmacı sendin.Ne hissettin o an?Bekliyor muydun?

Güzel bir duyguydu.Dönmelerini bekliyordum ama 4 jüri üyesinin de dönmesi beni şaşırttı.Mesela Hadise'nin dönmesini beklemiyordum ama ilk dönenlerden biri Hadise'ydi:)Ama en başından beri aklımda Murat Boz'u seçmek vardı.

*Yarışmada olduğun süre içinde Murat Boz ile iletişiminiz nasıldı?Seni çok sevdiği ekrana net bir şekilde yansıdı bence.

İletişimimiz çok güzeldi.Hem Murat Bey ile hem de Eliz Hanım'la çok güzel şeyler paylaştık.

*Murat Boz'dan neler öğrendin?

Yarışmadan önce profesyonel hiç bir sahne deneyimim yoktu.Ama Murat Boz sayesinde sahneye alıştım ve bunun da ekrana yansıdığını düşünüyorum.

*Melek Nur Katırcıoğlu ile yaptığın düelloda Murat Boz seni seçti.Bunun üzerine Melek Nur'un verdiği tepki herkes tarafından eleştirildi.Sen ne hissettin?Kendisiyle aranızda bir problem var mı?

Ben çok üzüldüm.Hiç beklemiyordum böyle bir tepkiyi.Kendisiyle bir problemimiz yoktu.O anki ruh haline veriyorum bu hareketini.Kendisine kin beslemiyorum.Yolu açık olsun.

*Yarışmadan sonra tanınmak dışında hayatında neler değişti?

Bunu cevaplamak için biraz erken ama çok güzel insanlar tanıdım.

*Bundan sonraki hedeflerin neler?

Müzik benim herşeyim.Elimden geldiğince beni sevenlerle olmak için çabalayacağım.

*Sahne aldığın bir yer var mı?


Şu anda yok.Eğer olursa fan sayfamdan aktaracağım.

*Yarışmada söylediğiniz şarkıları kendiniz mi seçiyordunuz?

Ortak karar veriyorduk.

*Yarışmayla ilgili pişmanlık duyduğun bir şey var mı?

Eleme anından sonra oradaki atmosferden ve heyecandan Murat Boz'a teşekkür etmeyi unuttum.Buda doğal olarak ekrandan yanlış anlaşıldı.Tek üzüldüğüm nokta budur.

*Yaptığım ankette hayranların oylarıyla seni 1. yaptı.Sevenlerine bir mesajın var mı?


Onları gerçekten çok seviyorum.Onlarla her zaman iç içe olmak için çabalıyorum.Yeni bir facebook hesabı açtım mesela oradan duygu ve düşüncelerini aktarabiliyorlar.Çok fazla internet kullanamıyorum malesef ve bir çoğuna cevap veremiyorum.Ama elimden geldiğince sevenlerime cevap vermeye çalışıyorum.Bana kırılmasınlar:)

*Beni ve sevenlerini kırmadığın için teşekkür ediyorum.Başarılarının devamını dilerim:)

Rica ederim.Ben teşekkür ediyorum:)

Erman'ın kardeşi ve babası en büyük destekçileri:)



Hiç yorum yok: